Eventyrlystens genoplivning



Jeg må efterhånden erkende, at Eventyrlysten stille og roligt døde hen, da jeg i sommeren 2014 vendte hjem fra School of Creative and Performing Arts i herlige Brooklyn. Min mening var at berette om mine vilde bedrifter i New York og vise alle mine flotte nye billeder. Det blev simpelthen ikke til noget. Hvorfor? Jeg har ingen idé. Jeg tror ærlig talt bare, at mit lille jeg fik alt for travlt med at fokusere målrettet på at skabe en rigtig karriere indenfor foto. Jeg søgte som noget af det første ind på Medieskolerne i Viborg, hvor mit dårlige sytten-årige selvværd fik en sød afvisning - jeg var på det tidspunkt helt sikker på, at det ikke havde noget som helst med mig som person at gøre. Jeg var overbevist om, at det var på grund af min unge alder på papiret, at jeg blev afvist. Jeg tog derfor på højskole, hvor jeg følte, at jeg blev en hel livstid ældre på bare 12 uger. Derefter kom jeg ind på det grundforløb på Medieskolerne, som jeg lige har afsluttet med et 12-tal, som jeg er virkelig stolt af.

Det korte ophold på højskolen gjorde så stort et indtryk på mig, at jeg har besluttet mig for at vende tilbage. Mit hjerte fyldes med varme, hver eneste gang jeg tænker på, at jeg skal tilbringe 12 uger af min sommer med andre kreative mennesker, der også stræber efter at møde nye folk, spille musik, fotografere, se film og drikke øller i det gode vejr. Jeg vil gerne gøre Eventyrlysten til det, den engang var; et indblik i mit personlige liv og mine flyvske tanker om forskellige uinteressante emner. Jeg glæder mig virkelig til (og håber på, at jeg kan finde ud af) at komme igang igen.

Jeg er altså startet på en frisk på denne nye blog med samme navn - de gamle indlæg er dog ikke døde! De kan læses på den gamle eventyrlysten.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar